utorok 7. mája 2013

TOP 5 - 18. týždeň

Ahojte =),
dnes sa vám hlásim neobvykle s TOP 5, doteraz to bolo v pondelok no tento krát mi to ako si časovo nevyšlo. Celý minulý týždeň bol viac menej o učení. Štátnice sa neúprosne blížia a už som mala aj nočné mory, že som na štátniciach bola a všetkých nás vyhodili. No strašné niečo, dúfam, že čím viac toho budem vedieť tým budú obavy menšie.
Poďme sa ale pozrieť na TOP 5 minulého týždňa, čo okrem učenia sa mi také poštastilo =D



1.) Minerálna voda Avéne voda v spreji na horúce letné dni jemný roztrekovač, úžasné osvieženie priamo z kabelky, čo viac si v parné dni priať ? =) cena bežne za 50ml 4,10e  , ja ju mám z časopisu za 1,99e


2.) Mačička na lyžičke mamka ma prekvapila ozdobnou lyžičkou z ktorej mám neskutočnú radosť, stále si ju obzerám a je mojím verným spoločníkom pri každých raňajkách. Je to ručná práca dostala som ju aj s vizitkou, tak ak by ste chceli aj vy takú, tak na stránke ich pár má TU ja som dostala kúpenú z trhu.


3.) SUSHI moje a Ika-ine dojmy si budete môcť prečítať v samostatnom článku =)
Zdroj

4.) The SIMPSONS nové figúrky do mojej malej zbierky (oproti tým, čo majú možnosť si kúpiť druhy aké chcú =( )

5.) zomreli mi kaktusy napadla ich akási plieseň a jeden po druhom odchádzajú =( boli také mladé ešte ani nevykvitli je mi to ľúto, človek sa o to stará roky a potom tak to dopadne =(

Aký ste mali týždeň vy ? Zažili ste niečo pekné aebo naopak nepríjemné ? Budem rada ak napíšete a o týždeň som tu s TOP 5 opäť =)

Ela

1 komentár:

  1. tiež som si tu minerálnu vodu Avene kupila s časopisom je super :))Romy

    pozyvam ťa tiež na naš blog http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť