pondelok 18. marca 2013

TOP 5 - 11. týždeň

Prajem krásny začiatok nového týždňa :)
Dúfam, že ste mali pokojný, príjemnýtýždeň, ak nepočítame tých pár dní, ktoré nás doslova vyfackali zimou a snehom. Dúfajme, že už bude len a len teplejšie. Či máte radšej zimu ?
Mojích 5 TOP z minulého týždňa nájdete v článku :)



1.) Habemus Papam - zvolenie pápeža - napätie z toho kedy a kto :)
Zdroj


2.) Horor, ktorý som dokázala pozerať celý a nebála som sa =D Jack in the box - Vražedná hra. Naozaj ak sa bojíte hororov, tento si pozrite je to naozaj príjemný hororík. PS: Ja som mala nočné mory aj z rodiny Adamsovcov

Zdroj


3.) Dinosaurus na aute- výstava Dinov v nákupnom centre

4.) Keď sa mi podarí pri výpredaji aj straťiť hlavu. Bola som si kúpiť len lak v dm a aj ten som tam zabudla pri pokladni =D naštastie mi ho odložili :) (0,89e). Rúž je zo 101 a stojí len 0,99e !!! :) Vďaka Kika zo Styllin :)



5.) kaufland ma prekvapil typickými stojanmi "Všetko za 1e" našla som tam takéto krásne bločky :)





Ako ste prežili týždeň vy ? :) Prajem vám všetko dobré do tohto nového.

Ela

1 komentár:

  1. Tie bločky mám aj ja, teda mám aj nemám už je dosť minutých, ten lak vyzerá super hodí sa na dekoráciu nechtíkov, ináč tento týždeň nič moc keďže som mala zápal plúc ale aspoň som bola doma a čo to prečítala na blogoch. =)

    OdpovedaťOdstrániť