utorok 29. januára 2013

Trojnásobné potešenie

Ahojte :-)

Po úspešne zvládnutej skúške som sa rozhodla, že si kúpim niečo za tie utrápené dni, ktoré som prežila. So všetkými tromi vecami som spokojná, tak vám ich v skratke predstavím.

Začnem od najlacnejšej a tou je micelárna voda od pochybnej značky Blanchette B., ktorej výrobky nájdete na oddelení drogérie v Kauflande. Aby ste si nemysleli, že som prišla do Kauflandu a zobrala to najlacnejšie, čo mali, musím sa obhájiť tým, že som si o tomto výrobku už niečo predtým prečítala. Tí, ktorí používali túto micelárnu vodu ju prirovnávali k micelárke od Biodermy. Keďže je to neporovnateľný cenový rozdiel (táto stála okolo jedného eura), rozhodla som sa ju vyskúšať.
Môžem povedať, že mi dokonale odlíčila celú tvár a dodala jej sviežosť. Vlastne som bola až veľmi prekvapená ako jemne pôsobila. Takže spokojnosť :-)


   Druhým výrobkom je Soft Touch Mousse Make-up od značky Essence, najsvetlejší odtieň 04 matt ivory. Keďže mám teraz dosť svetlú pleť, potrebovala som aj svetlý make-up, ktorý by mi prekryl nedokonalosti pleti. Musím sa priznať, že keď som si ho naniesla prvý krát na tvár a nerozotrela, zľakla som sa, že je príliš tmavý a do oranžova. Ale akonáhle som ho rozotrela, hneď vybledol a prekryl čo mám. Osobne ho používam spolu s podkladovou bázou a make-upom od Rimmelu, na ktoré nájdete recenziu tu. Keďže všetky tri výrobky sú veľmi jemné a ľahké, nezaťažujú pleť a krásne ju prekryjú, dodávajú tým sviežosť a prirodzenosť celej tvári.
Tretím a posledným potešením je Tekutý rúž Soft Sensation Liquid Care od Astoru. Dlho som sa rozhodovala, či ho kúpiť, ale nakoniec som si dopriala trochu luxusu :-) Cena sa pohybuje okolo 6,50 eur, ale za tú cenu naozaj stojí. Ja mám odtieň 101 Sweet Coral, ktorý je jemnučko do ružova, inak pôsobí na mojich perách veľmi prirodzene ako pôvodná farba a obsahuje miniatúrne trblietky, ktoré pery opticky zväčšia.
Na jednej stránke som našla podrobný popis, tak vám to v zátvorke zhrniem.
Soft Sensation Liquid Care obsahuje komplex kolagénu a polypeptidu, dvoch látok, ktoré majú mimoriadne hydratačné schopnosti. Udrží vlhkosť pod povrchom pokožky, takže pery sú okamžite hydratovanejšie až o 78%. Výsledky pôsobenia sú ihneď viditeľné. Vrásky sú značne redukované a pery sú plnšie a vyzerajú mladšie. SPF 12 a vitaminy A, C a E, ktoré pôsobia ako antioxidanty, ponúkajú kompletnú ochranu pier proti nepriaznivým vplyvom slnečného žiarenia a životného prostredia. Výsledkom sú jemné a neodolateľné zvodné pery.
(Hydratácia je neskutočná! naozaj môžem potvrdiť že pery dokonale hydratuje, vyživuje a zjemnňuje. Vidno aj nepatrný výsledok pôsobenia kolagénu, teda pery sú zväčšené nielen leskom opticky, ale aj skutočne, aspoň mne sa to tak zdá, keď privieram pery.)

Dokonalý komfort a dlhá trvanlivosť
Ľahká, jemná a pečujúca konzistencia vytvára efekt takmer neuveriteľnej plnosti a hebkosti. S použitím Soft Sensation Liquid Care se nemusíte báť nepríjemných pocitov mastnoty či lepkavosti. Čaká vás len absolutný komfort a maximálna plnosť vašich pier.

(Áno, pery sú po použití ľahké a jemné, keďže je to tekutý rúž, treba rátať s istou lepkavosťou, ale len ak ide o vlasy, ktoré vám vietor v týchto dňoch stále vmetie do tváre :-D)

Jednoduchá a precízna aplikácia
Nový jemný flexibilný aplikátor rúž ľahko rozetrie, takže pery budú bezchybne vytvarované a vymodelované. Zloženie obsahuje lesklé mikro-perličky, ktoré dodávajú prirodzenú sviežosť lesk.

(S aplikátorom sa narába perfektne, krásne sa rúž rozotiera a o mikroperličkách som sa už nadchýnala pár riadkov vyššie.)

Zabalené do čistej elegancie
Soft Sensation Liquid Care prichádza v sofistikovanom obale s ostrými líniami, ktorý pôsobí maximálne elegantne. Biely uzáver doplňuje zlato-priehľadný obal a dve línie bubliniek evokujúce objem a plnosť, ktorý tekutému rúžu dodáva, a zároveň vytvára luxusný vzhľad.

(No tak priznám sa, ten vzhľad ma dostal, naozaj vyzerá luxusne!)

Pridávam aj fotku konkrétne odtieňu 103ky, pretože všetky obrázky tohto odtieňu sa mi zdali príliš tmavé a vôbec nie také, aký v skutočnosti tento odtieň je :-)


Neviem ako vy, ale ja si utekámívať zaslúžené voľno, majte sa krásne.
Ika 

1 komentár:

  1. ten makeup od essence mám a zdá a byť dobrý :) ešte som ho neskúšala na pleti iba na ruke ale teším sa keď ho poriadne vyskúšam :D

    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť